Curajul de a porni la drum cu ambiții înalte și fără compromis a fost rețeta care a conturat timp de 30 de ani CRESSENT, un business care a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 1,95 milioane de euro mizând pe „luxul discret” încă din primul moment.
László Sztupár, cofondator și CEO CRESSENT, povestește cum nu și-a găsit locul la fabrica de mobilă unde lucra așa că, motivat de toate schimbările pe care anii ’90 le aduceau peisajului economic din România, a pornit pe cont propriu. Cu 7.000 de mărci de la părinți și fără planuri concrete, tânărul László Sztupár știa că are o misiune.
30 de ani mai târziu, timp în care a decis cu curaj să nu renunțe la poziționarea premium nici după criza din 2008, vorbește despre importanța de a-ți seta obiective și de a te adapta fără să renunți la poziționarea asumată.
„Consider că sustenabilitatea unei afaceri vine din capacitatea de realizare a strategiei, dar și din posibilitatea de…
Lasă un comentariu