Positive Business – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business 2024 – principalele concluzii: „La nivel de companie, ESG ar trebui să însemne reduceri de costuri, să nu mai facem risipă și să conservăm sustenabilitatea business-ului pe 5-10 ani”

Positive_Business_Principalele_Concluzii_ale_speci

17 specialiști în sustenabilitate și ESG au discutat, pe 5 decembrie 2024, la București, despre ce pot face companiile pentru a genera impact pozitiv, în timp ce răspund cerințelor legislative și așteptărilor tot mai mari ale stakeholderilor.  Conferința „POSITIVE BUSINESS – a talk about ESG, sustainability and positive impact in business”, organizată de BusinessMark, a inclus două sesiuni de prezentări și două paneluri, moderator al evenimentului fiind Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

SESIUNEA I

Mădălin Vladu, Senior Director, Brand & Sustainability Lead, Kantar Romania, a deschis prima sesiune a conferinței, discutând despre necesitatea ca brandurile să facă tranziția spre un business sustenabil.

Astfel, el a explicat că: „Modelele economice care, acum, funcționează, în viitor nu vor mai fi sustenabile. Așadar, sustenabilitatea trebuie să capete prioritate, iar brandurile care nu vor acorda importanța cuvenită transformării…

Citeste mai mult