Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea…

Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are, din această vară, un nou logo şi un nou slogan: “Unde distracţia întâlneşte marea”.


Primăria Constanţa a transmis vineri, printr-un comunicat de presă, că începând cu această vară, staţiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. 

“Proiectul include, pe lângă logo şi slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinaţia, o strategie de repoziţionare în piaţă şi o serie de acţiuni menite să îmbunătăţească imaginea staţiunii. Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii. Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei,…

Citeste mai mult