Românii din diaspora pot deschide conturi 100% online prin BT Pay, chiar dacă au telefon de străinătate, fără niciun call cu agenţii băncii

Confirmarea identităţii a fost motivul pentru care, până de curând, deschiderea unui cont pentru clienţii noi nu era posibilă fără a intra în contact cu un angajat al băncii. Acesta trebuia să facă verificările necesare fie într-o agenţie, fie printr-un videocall, în cazul fluxului online pe site-ul Băncii Transilvania. Procedura a fost mult simplificată şi, în plus, a devenit disponibilă şi românilor din diaspora care au nu au numere de telefon locale.

Pentru românii din străinătate, legăturile cu ţara s-au păstrat nu doar în contactele cu familia şi cei dragi, ci şi la nivel financiar. Mulţi continuă să plătească facturi de utilităţi la locuinţe din ţară sau să transfere sume de bani rudelor. Au mai multe căi prin care pot face acestea, dar un cont la o bancă românească şi o aplicaţie de mobile banking care să permită multiple operaţiuni la distanţă rezolvă totul mai rapid, mai simplu şi mai ieftin.

Buletinul de România…

Citeste mai mult