eMAG Marketplace este locul în care orice antreprenor care vrea să înceapă sau să dezvolte o afacere în online are acces la peste șapte milioane de clienți în regiunea Europei de Sud-Est, într-un mod foarte simplu și fără investiții semnificative în infrastructură.
Iar creșterea de venituri pentru antreprenori este semnificativă, având în vedere că „am creat un pachet de programe care, odată accesate de către selleri, pot susține o creștere accelerată a afacerilor”, spune, într-un interviu acordat spotmedia.ro, Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Câteva cifre: acum zece ani, pe eMAG era o ofertă 10.000 de produse, iar astăzi, doar în România, s-a ajuns la peste 22 de milioane de produse. Numărul sellerilor din eMAG Marketplace aproape s-a dublat în ultimii trei ani. Majoritatea sunt antreprenori români. A crescut și numărul de comercianți care folosesc programul cross-border pentru a exporta produse în Ungaria…
Lasă un comentariu