Cumpărăturile pentru produse de uz curent se…

Adopţia ecommerce pentru produsele de folosinţă zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienţilor eMAG care, în prima jumătate a acestui an au comandat, în medie, cu 22% mai multe produse din această categorie. Astfel, ei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălţăminte, cărţi, cafea sau ceai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.


Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienţii au optat pentru flexibilitatea şi predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obişnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din ţară.

„Uşurinţa de a găsi un preţ bun prin eticheta Superpreţ sau în campaniile promoţionale, dar şi livrarea gratuită şi ofertele exclusive pentru clienţii Genius au stimulat frecvenţa de…

Citeste mai mult